כלים לתקשורת פנים ארגונית

הכלים שיעזרו לכם להעביר מסרים פנים ארגוניים לעובדים:

לתקשורת פנים ארגונית 2 תפקידים עיקריים: הראשונה הוא העברת מידע בתוך הארגון בכל האפיקים
(מלמעלה – למטה ולהפך) והשנייה היא למעשה הטמעת תהליכים בארגון.
ישנם מספר אמצעים וכלים תקשורתיים להעברת מסרים פנים ארגוניים לעובדים.  צינורות השיווק משתנים מחברה לחברה, ותלויים במספר פרמטרים, כמו למשל: בכמות העובדים, תחום פעילות הארגון, פילוח העובדים ומיקומם, גילאים, פריסה גיאוגרפית שלהם ועוד.

כאשר אנחנו ניגשות לפרויקט מיתוג פנים ארגוני, אנחנו בוחנות יחד עם הארגון מהם צינורות התקשורת הפנים ארגונית הקיימים ומציעות רעיונות לצינורות תקשורת חדשים.

ריכזנו עבורכם מספר כלים למיתוג פנים ארגוני שיכולים לעזור לכם בתקשורת הפנים ארגונית עם העובדים.

דברו אלינו

רוצים לשאול, להתעניין
או לקבל עוד מידע? זה המקום!

1. מגזין לעובדים– (אפשרי גם וירטואלי) היה ויישאר כלי מנצח בתקשורת פנים ארגונית. בעזרתו ניתן להעביר מידע ומסרים לעובדים-החשובים להם לביצוע עבודתם, מטפח הזדהות עם הארגון, ממקד את העובדים ביעדים העיסקיים, נותן אפשרות לשבח את העובדים המצטיינים ועוד.

2. ניוזלטר – הכנת ניוזלטר עם מידע לעובד, ושליחתנו במייל אחת לשבועיים /חודש עם עדכונים, הטבות, חדשות, וכל מסר אותו נרצה להעביר לעובד. כלי מאוד נוח להפצת מסרים לעובדים גם במהירות בו מגיע לעובדים וכן בעלויות הנמוכות של אמצעי זה.

3. תלושי שכר– לצרף לתלוש השכר עלון עם המידע והמסר אותו אנחנו רוצים להעביר לעובדים. זה יכול להיות במסמך של התלוש עצמו או בצרוף אליו. את התלוש אנחנו יודעים בוודאות שהעובד יפתח ויקבל ואף יתייחס אליו כך שאנו נדע בבטחה שהמסר עבר אליו והוטמע.

4. לוחות מודעות– בהרבה ארגונים, ישנם מקומות ציבוריים בהם מתאספים העובדים כמו למשל : מטבח, פינות אוכל וישיבה ועוד. במקומות אלו ניתן לתלות על לוחות מודעות ושם לפרסם את המידע אותו נרצה להעביר לעובדים.

5. עיצוב חזותי של סביבת עבודה– סביבת העבודה בה נמצאים העובדים, משפיעה על תפישתם את מקום העבודה. ולכן צריך לדאוג למתג את סביבת העבודה, בסמלים ובמסרי הארגון, בראייה עיצובית כערוץ פיזי חושי להעברת מסרי הארגון. לדוגמא- שומר מסך ממותג או לוח מודעות/תמונות משפחתיות עם הקדשה וה”אני מאמין” של הארגון ועוד.

6. שילוט דיגיטאלי- מערכת תקשורת פנים ארגונית חדשנית ומתקדמת מאפשרת הזדמנות ליצירת קשר עם העובדים בצורה ישירה יותר, דינאמית ועדכנית. התוכן המפורסם מתעדכן כל הזמן, דבר המקנה תחושה לעובד שהוא חלק מהחברה ושותף לפעילותה. ניתן להעביר בדרך זו מס’ סוגי תוכן החל מאני מאמין של החברה, הודעות מנהלתיות, הודעות לגבי רווחה וועד, אירועים ופעילויות, עידכוני שיווק ומכירות- עמידה ביעדים וכו’.

7. אפליקציה פנים ארגונית– אפליקציה אשר מספקת מענה כולל לתקשורת פנים-ארגונית עם כל העובדים. בעזרתה תוכלו לשלוח הודעות ומסרים שונים לכל עובדי החברה, לאסוף ולשתף עמם מידע, לבצע פרסונליזציה של תוכן ולשלוח מסרים מותאמים אישית לכל עובד, לקיים סקרים מפולחים, לייעל את ההתנהלות הארגונית בכללותה, ובעיקר לדעת שכל העובדים מקבלים את כל המידע כל הזמן.

רוצים לדעת איזה מהלך מיתוג פנים ארגוני מתאים לכם?
צור איתנו קשר באמצעות הטופס משמאל ונשמח להיפגש!

© 2013 - כל הזכויות שמורות ל Insideout